play facebook twitter youtube instagram rss
Formula1 Sayın Misafirimiz, F1tr.com Platformuna Hoşgeldiniz. (Giriş YapınÜcretsiz Kayıt Olun)


#33 Max Verstappen
Sıra 1| Puanı 136
#11 Sergio Perez
Sıra 2| Puanı 103
#16 Charles Leclerc
Sıra 3| Puanı 98
#4 Lando Norris
Sıra 4| Puanı 83
#55 Carlos Sainz
Sıra 5| Puanı 83
#81 Oscar Piastri
Sıra 6| Puanı 41
#63 George Russell
Sıra 7| Puanı 37
#14 Fernando Alonso
Sıra 8| Puanı 33
#44 Lewis Hamilton
Sıra 9| Puanı 27
#22 Yuki Tsunoda
Sıra 10| Puanı 14
#18 Lance Stroll
Sıra 11| Puanı 9
#27 Nico Hulkenberg
Sıra 12| Puanı 6
#38 Oliver Bearman
Sıra 13| Puanı 6
#31 Esteban Ocon
Sıra 14| Puanı 1
#20 Kevin Magnussen
Sıra 15| Puanı 1
#24 Guanyu Zhou
Sıra 16| Puanı 0
#77 Valtteri Bottas
Sıra 17| Puanı 0
#10 Pierre Gasly
Sıra 18| Puanı 0
#23 Alexander Albon
Sıra 19| Puanı 0
#2 Logan Sargeant
Sıra 20| Puanı 0
#3 Daniel Ricciardo
Sıra 21| Puanı 0
Red Bull | Sıra: 1
Puan:239, Galibiyet:4
Ferrari | Sıra: 2
Puan:187, Galibiyet:1
McLaren | Sıra: 3
Puan:124, Galibiyet:1
Mercedes | Sıra: 4
Puan:64, Galibiyet:0
Aston Martin | Sıra: 5
Puan:42, Galibiyet:0
RB F1 Team | Sıra: 6
Puan:19, Galibiyet:0
Haas F1 Team | Sıra: 7
Puan:7, Galibiyet:0
Alpine F1 Team | Sıra: 8
Puan:1, Galibiyet:0
Williams | Sıra: 9
Puan:0, Galibiyet:0
Sauber | Sıra: 10
Puan:0, Galibiyet:0
Formula1 Emilia Romagna GP 19 Mayıs 2024

Yorum: 9 | Görüntüleme: 1400
Değerlendir:
  • 0 Oy - 0 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Honda F1 Turbo V6 Güç Ünitesi
22-10-2015, 00:20
paylaş
sadmin
Patron
KONU:
186,102
MESAJ:
541,606
F1 PUANI:
ÜYELİK:
02-03-2012
******
Pilot
Takım
C.Leclerc
C.Leclerc
Ferrari
Ferrari

Yorum: #5
RE: Honda F1 Turbo V6 Güç Ünitesi

5:
[Resim: 916.3deaf413]

– Clutch Pipes: Debriyaj boruları (Fotoda yazmıyor ancak yağlama için)

– Wastegates: Atık boruları

– Clutch: Debriyaj

2016’da belirtilen yeni kurallara göre takımlar wastegate adında ek bir tahliye kanalı bulundurmak zorunda. Araçlardaki sesi arttırmak amacıyla komite bir veya iki adet daha ufak egzoz borusu kullanımına izin vermekte. Honda’nın işine yarayan bölüm ise geliştirme hakkını kullanmadan türbin bölümünde revize yapabilmesi.

Fotoğrafta debriyajın montajlı hali görülmekte. Şu an bulunan V6 turbo şarj motorlar 15,000 devir çevirebilir. Ancak hem dayanıklılık hem yakıt akış kısıtlaması hem de yarış içerisinde kullanılabilecek yakıt miktarı limitli olduğu için takımlar çevirilen devir miktarlarında daha muhafazakar davranmakta. Yeni motorlarda debriyaj motor üzerinde bulunmakta ve bu motorlardaki tork oranı daha fazla. Mercedes geçen sene PU106A üzerinde hemen hemen aynı tasarıma sahipti.


22/10/2015, 0:21
Cevapla

Bu Konudaki Mesajlar
Honda F1 Turbo V6 Güç Ünitesi - Yazar: sadmin - 22/10/2015, 0:20
RE: Honda F1 Turbo V6 Güç Ünitesi - Yazar: sadmin - 22/10/2015, 0:20
RE: Honda F1 Turbo V6 Güç Ünitesi - Yazar: sadmin - 22/10/2015, 0:20
RE: Honda F1 Turbo V6 Güç Ünitesi - Yazar: sadmin - 22/10/2015, 0:20
RE: Honda F1 Turbo V6 Güç Ünitesi - Yazar: sadmin - 22/10/2015, 0:21
RE: Honda F1 Turbo V6 Güç Ünitesi - Yazar: sadmin - 22/10/2015, 0:21
RE: Honda F1 Turbo V6 Güç Ünitesi - Yazar: sadmin - 22/10/2015, 0:21
RE: Honda F1 Turbo V6 Güç Ünitesi - Yazar: sadmin - 22/10/2015, 0:21
RE: Honda F1 Turbo V6 Güç Ünitesi - Yazar: sadmin - 22/10/2015, 0:21
RE: Honda F1 Turbo V6 Güç Ünitesi - Yazar: sadmin - 22/10/2015, 0:21

Benzeyen Konular
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  İnceleme 2024 Miami GP öncesi: Kullanılan güç ünitesi sayıları sadmin 1 117 03/05/2024, 20:23
Son Mesaj: NazMJ23
  İnceleme 2023 Abu Dabi GP öncesi: Kullanılan güç ünitesi sayıları sadmin 0 137 24/11/2023, 13:53
Son Mesaj: sadmin
  Yorum Gümüş Hegemonya: Turbo Hibrit Çağı, Lewis Hamilton Zirvede, Rosberg ve Bottas | Gümüş Oklar #4 sadmin 0 146 05/11/2023, 1:58
Son Mesaj: sadmin

Hızlı Menü:


Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir
Bunlar da ilginizi çekebilir! Close

© F1tr.com
★ Tüm hakları saklıdır
2012-2024

F1tr.com altyapı gücünü Özkula'dan alır.
Formula1Formula1